Realne koszty druku w firmie są zwykle wielką niewiadomą. Oprócz ceny sprzętu drukującego należy wziąć pod uwagę koszty eksploatacji, a także inne ukryte koszty. Serwis, przestoje w pracy spowodowane usterkami, koszty wysyłki materiałów, czas działu IT zmarnowany na naprawę problemów z drukiem - te i wiele innych czynników generują koszty, które znacznie przewyższają cenę urządzeń. Efekt jest jeden - tracisz pieniądze.
Zobacz ile oszczędzisz drukującPrzejmij kontrolę nad wydatkami i oszczędź nawet 50% z usługą Abonament na druk. My zajmiemy się całą resztą: doborem i konfiguracją urządzeń, dostawą oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, serwisem każdej usterki. W razie poważnego uszkodzenia sprzętu zapewniamy sprzęt zastępczy, dzięki czemu specjaliści IT będą mogli zająć się swoimi zadaniami.
Szacunkowe koszty i oszczędności przy założeniu 5000 wydruków mono i 1000 wydruków kolorowych w miesiącu.
Realny koszt strony mono *
Realny koszt strony kolor *
Miesięczny koszt wydruków
Roczny koszt wydruków
* zawiera koszty serwisu, czasu straconego na szukanie usterki
Nieważne, czy drukujesz 2 czy 20 tysięcy stron miesięcznie - w Abonamencie na druk dobierzemy i skonfigurujemy urządzenie idealnie dopasowane do Twoich potrzeb. Dobierzemy również optymalną formę jego finansowania, np. leasing Xerox 102%.
Serwis, instalacja i konfiguracja urządzeń A3, materiały eksploatacyjne - wszystkie koszty zawarte są w miesięcznej opłacie za wydruki. Płacisz stały abonament lub tyle, ile wydrukujesz - w zależności od wybranej opcji.
Standardowa gwarancja nie obejmuje wszystkich części urządzenia, ponadto można ją stracić przez używanie nieoryginalnych wkładów. W Abonamencie na druk otrzymujesz tylko oryginalne materiały oraz gwarancję nawet do 5 lat! W jej ramach naprawiamy każdą usterkę, w razie potrzeby zapewniając sprzęt zastępczy.
Problemy z drukiem marnują czas działu IT i powodują przestoje w pracy - to wszystko generuje trudne do oszacowania koszty. W Abonamencie na druk zajmiemy się każdą usterką - dzięki temu masz kontrolę nad wydatkami i wraz z pracownikami możesz zająć się tym, co naprawdę ważne w biznesie.